شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

کابینت استیل صنعتی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی یکی از انواع کابینت فلزی است. تمام قسمت های کابینت استیل صنعتی از استیل ساخته میشود و بیشتر در آشپزخانه صنعتی استفاده قرار میگیرد. قیمت این کابینت استیل صنعتی نسبتا گران است و بیشتر برای آشپزخانه صنعتی مورد استفاده قرار می گرد. یکی از ایرادات این کابینت استیل صنعتی این است که باید کاملا ساده استفاده شود و امروزه مورد توجه بسیاری از مشتریان میباشد. چون دلایل مختلف از جمله دوام و ضدزنگ بودن، استفاده از کابینت فلزی بیشتر مطرح شده و از طرفی از نظر بهداشتی و در هر جایی که مواد غذایی وجود داشته باشد.

برخی از خصوصیات کابینت استیل صنعتی تولید صنایع استیل تجهیز گستر خاورمیانه ایرانیان بدین شرح است:

دای استفاده از ورق در ساخت کابینت، ابتدا اسکلت و شاسی اصلی کابینت ها با پروفیل استیل ضخامت یک و نیم میلیمتر ساخته میشود. این موضوع دوام را بسیار بسیار بالا میبرد.

۲- درب کابینت بصورت حجم بوده و از داخل و بیرون ورق استیل بکار رفته است و مانند کابینت ام دی اف توپر است. این موضوع دوام درب را بالا میبرد.

۳- درب کابینت بصورت ریلی نبوده و لولایی باز و بسته میشود. این موضوع مشکلات نظافت و بهداشتِ انتهای ریل را برطرف کرده است.

۴- هنگام بسته بودن درب کابینت برای استپ درب از مگنت استفاده میشود. این موضوع ایستایی بهتر درب در حالت بسته و دوام قفل استپ را تامین میکند.

۵-برای طبقات داخلی در کابینت زیرسازی تقویتی قرار داده میشود. این موضوع امکان قرار دادن لوازم سنگین درون کابینت را مقدور میسازد.



1